Pressiteated

Pressiteade

Alates 1. jaanuarist 2021 kaotab Yokohama grupp oma senise põllumajandus, tööstus- ja metsadusrehvide kaubamärgi ATG ( Alliance Tire Group ).
Tulenevalt grupi tulevikuvisioonist on kõik tooted koondatud uue Yokohama rasketehnika kaubamärgi alla YOHT ( Yokohama Off-Highway Tires ). Sellega seoses toimuvad muudatused ka online meedias ja “appstore”-is. Senine koduleht www.atgtire.com viiakse üle www.yokohama-oht.com lehele ja sarnased muutused toimuvad ka Google ja Apple app poodides.

Seoses ettevõtete konsolideerumisega edendatatakse nüüdsest uut globaalset YOHT kaubamärki, mis hakkab esindama grupi eelnevaid Alliance, Galaxy, Primex brände, sidudes kokku Yokohama 100 aastase tootmiskogemuse ATG uuenduslike tehnoloogiatega. YOHT-I ülemaailmsed juhtimiskeskused asuvad Tokyos, Bostonis, Amsterdamis ja Mumbais.

Lisaks kaheksale tootmistehasele ja olemasolevatele juhtimiskeskustele toetavad YOHT kaubamärgi ja toodete arengut veel kolm uurimis- arendusasutust asukohtadega Jaapanis, Indias ja USA-s.

YOHT kaubamärk on esindatud 120 riigis, kokku kuuel mandril.

Küsi pakkumist